تهویه آرمانشهر خدمات متنوعی را به مشتریان ارایه مینماید . از جمله این خدمات میتوان به مهندسی فروش شامل محاسبه و طراحی پروژه ها و سرویس و خدمات شامل نصب ، راه اندازی ، پشتیبانی و تامین قطعات برای انواع دستگاههای تهویه مطبوع شامل دستگاههای صنعتی نظیر چیلر های آب خنک و هوا خنک ، هوا سازهای آبی و گازی ، پکیج های روفتاپ ، وی آر اف ها ، کندانسینگ یونیتها ، فن کویل های آبی و انواع دستگاههای خانگی نظیر کولر های اسپیلت اشاره نمود.

 

شرایط استفاده از خدمات گارانتی:
1 . کمپرسور و کلیه قطعات فنی در طول مدت ضمانت دستگاه فقط یکبار به صورت گارانتی تعویض خواهد شد.
2 . حمل دستگاهها به ارتفاع ، اجرای داربست و هرگونه عملیات بنایی و تخریب مورد نیاز به منظور نصب دستگاهها بعهده خریدار می باشد .
3 .  بدنه، قاب، کلید، ریموت کنترل و سایر قطعات ظاهری، شکستگی و بطور کلی ایراد بوجود آمده در صورت عدم دقت در استفاده و نگهداری و همچنین خرابی های ناشی از حمل ونقل دستگاه شامل ضمانت نمی باشد و خارج از عهده و مسئولیت شرکت است.
3 .  نصب ، جابجایی و هرگونه تعمیر درمدت ضمانت فقط توسط نمایندگان مجاز و با هماهنگی مرکزخدمات مشتریان انجام می شود، در غیر اینصورت ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.
4 .  اجرت نصب مدلهای اسپلیت رایگان می باشد. منظور از نصب رایگان، عدم پرداخت دستمزد نصب به نمایندگان مجاز شرکت است. در این حالت نصاب کولر را از داخل کارتن خارج کرده و در محلی که از پیش توسط خریدار محترم آماده شده است مستقر نموده و پس از نصب یونیت خارجی و داخلی در محل مناسب، مبادرت به انجام وکیوم خطوط لوله کشی، اتصال لوله کشی مسی به دستگاه و اتصال کابلها ، آن را راه اندازی و تحویل می نمایند.
5 . هزینه ساخت شاسی و پایه، لوله کشی مسی و عایق، کابل کشی، شارژ گاز تکمیلی برای طول لوله بیش از 6 متر ،  نصب فیوز و انتقال لوله تا محل نصب، شیار کنی، سوراخ کاری و انجام کارهای دکوراتیو جزو نصب رایگان نبوده و این موارد کلاً به عهده خریدار محترم می باشد. در صورت نیاز به انجام این موارد توسط مرکز خدمات شرکت ، هزینه های مربوطه بر اساس تعرفه های خدمات در یافت خواهد شد .
6 .  اجرت حمل و نصب انواع چیلر ها ، سیستم های وی آر اف ، فن كویل و پكیج های بامی به عهده مشتری می باشد .
7 .  حوادث غیر مترقبه مانند آتش سوزی و زلزله و پوسیدگی و آسیب فیزیكی دستگاه خارج از عهده و مسئولیت شركت است .
8 . شارژ گاز دستگاه ها به مدت 6 ماه شامل ضمانت می گردد .
9 .  نصب دستگاه با برق موقت و ژنراتور، همچنین نصب در محل آلوده و اسیدی كه باعث خوردگی و اصطهلاک دستگاه می شود مشمول ضمانت نمی باشد .
10 .  دستگاههای نصب شده در شروع هر فصل كاری نیاز به سرویس دارند . در مناطق جوی نامناسب و دارای غبار محلی زیاد مانند جزیره کیش ،سرویس های ادواری می بایست در دوره های كوتاهتری انجام گیرد .
11 . در صورت نیاز به تعمیرات ، ارائه كارت ضمانت به همراه آخرین فاكتور سرویس الزامی است.
12 . واحد خدمات از قبول نمودن كارتهای گارانتی مخدوش و قلم خورده ، ناقص و یا ناخوانا معذور می باشد .

 

قابل توجه خریداران محترم:
با تشكر از حسن انتخاب شما، خواهشمند است به نكات زیر توجه فرمایید:
1 . ضمانت نامه توسط فروشنده و بدون هر گونه خط خوردگی تكمیل ، مهر و امضا گردد.
2 . كالا از لحاظ ظاهری سالم تحویل گرفته شود.
3 . تعیین ظرفیت دستگاه توسط نمایندگی مجاز الزامی است. خریداران محترم میتوانند در این مورد با دفتر مركزی تماس حاصل نمایند.
4. جهت نصب دستگاه خریداری شده با بخش پشتیبانی دفتر فروش شركت تماس حاصل فرمایید.
5 .  در صورت مفقود شدن كارت ضمانت ، صدور کارت المثنی با اخذ هزینه های مربوطه انجام خواهد شد .
6 . جهت انجام تعمیرات و یا سرویس در دوره گارانتی ، هزینه ایاب و ذهاب طبق تعرفه بر عهده مشتری می باشد ولی در خصوص نصب اولیه هزینه ای دریافت نمی شود، مگر در مواقعی كه تعدد رفت و آمد به سبب آماده نبودن محل نصب دستگاه توسط مشتری باشد.
7 .  ضمانت نامه شامل انواع تعمیرات و پشتیبانی قطعات بطور رایگان در مدت ضمانت بوده و بدون مهر و امضای نماینده مجاز و ذكر تاریخ نصب دستگاه ، فاقد اعتبار میباشد.
8 . رعایت عدم نفوذ آب و رطوبت به داخل قطعات و تابلو برق و اجزای داخلی، عدم خاک گرفتگی شدید کویل ها ، همچنین عدم نفوذ حشرات موذی به داخل دستگاه بر عهده خریدار میباشد.

 

 5899 8887 - 021 ( با ظرفیت سه خط )

 واتساپ : 09347691501

 نمابر : 88679328 021

دفتر تهران: خیابان جـردن (نلسـون ماندلا)، نبش والی نژاد، پلاک 1 برج افـرا، طبقه دهم، واحد 1061

 دفترکیش: مجتمع فنی بازار هرمز، طبقه همکف، لاینb ، شماره n10