در سال 1902 میلادی ویلیز هاویلند کریر برای اولین بار با اختراع اصول نوین تهویه مطبوع ، کمپانی کریر را در شهر فارمینگتون ایالت کانتیکت امریکا بنیان گذاشت . از این تاریخ کمپانی کریر به عنوان پایه گذار سیستم های تهویه مطبوع در جهان آغاز بکار نمود و با کشف  قوانین علمی ، اختراع روشها و ساخت انواع تجهیزات تهویه مطبوع نوین ، جایگاه خود را به عنوان بزرگترین مرجع علمی و تخصصی صنعت تهویه مطبوع و بزرگترین و برترین تولید کننده تجهیزات تهویه مطبوع در جهان پایه ریزی نمود .

 

امروزه کـریر اولین و برترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در جهان بوده و بیشترین سهم را در تامین تجهیزات تهویه مطبوع پروژه های معظم بزرگ و کوچک جهان به خود اختصاص داده است. کریر بزرگترین مرجع علمی و تخصصی مهندسین تهویه مطبوع در جهان بوده و محصولات خود را در 18 کارخانه معظم در اقصی نقاط جهان تولید و در 173 کشور دنیا به جویندگان کیفیت ، آسایش و اطمینان عرضه می نماید . 

 

بدون شک نام کریر با کیفیت و قابلیت اطمینان مترادف گردیده است . محصولات کریر با تکنولوژی پیشرو ، کیفیتی ممتاز را نصیب مشتریان خود نموده و بدین لحاظ منافع بهره برداران را از هر نظر تامین و تضمین می نماید. استانداردهای بالای ساخت ، مشخصات فنی برتر ، مصرف انرژی کمتر ، کارایی بالاتر و سهولت در بهره برداری در کنار ساختاری قدرتمند ، سیستمهای تهویه مطبوع کریر را به سخت کارترین و مطمئن ترین دستگاههای موجود و در یک کلمه به " انتخاب اول" پروژه ها تبدیل نموده است.

 

تهویه آرمانشهر بعنوان نماینده ویژه کریر در ایران تامین کننده سیستم های تهویه مطبوع صنعتی کریر می باشد . این شرکت همچنین تامین کننده  قطعات یدکی تجهیزات کریر با سفارش مشتریان است .

 

محصولات کریـــر:
  ● چیلرهای هوا خنک اسکرو
  ● چیلرهای هوا خنک اسکرال
  ● پکیج های هواخنک روفتاپ
  ● انواع فن کویل های زیرسقفی ، کانالی ، کاستی
  ● انواع اسپلیت کانالی و کاستی و دیواری

 5899 8887 - 021 ( با ظرفیت سه خط )

 واتساپ : 09347691501

 نمابر : 88679328 021

دفتر تهران: خیابان جـردن (نلسـون ماندلا)، نبش والی نژاد، پلاک 1 برج افـرا، طبقه دهم، واحد 1061

 دفترکیش: مجتمع فنی بازار هرمز، طبقه همکف، لاینb ، شماره n10