کمپانی امیکون در سال 1984 میلادی با هدف تولید برترین سیستم های تهویه مطبوع جهان در شهر ملدولای ایتالیا تاسیس گردید. این کمپانی از سال 1998 شروع به گسترش محصولات تولیدی و تاسیس شعبات خود در دیگر کشورهای اروپایی نمود و با توجه به تنوع، گستردگی و کیفیت محصولات موفق گردید به سرعت به بازارهای تهویه مطبوع اروپا و دیگر کشورهای جهان دست یابد . در حال حاضر امیکون در 55 کشور جهان دارای نمایندگی رسمی می باشد.

 

امیکون در طراحی و ساخت تجهیزات خود از تکنولوژی روز دنیا بهره برده و با اخذ گواهینامه های کیفی معتبر نظیرCE و Eurovent موفق گردیده بعنوان یکی از تولید کنندگان برتر اروپا در سطح جهانی عرض اندام نماید. بدین ترتیب امیکون انواع چیلرهای سانتریفیوژ ، اسکرو ، اسکرال ، چیلرهای صنعتی و زیر صفر ، انواع پکیج های مخابراتی و دیتاسنتر و پکیج های روفتاپ و دیگر محصولات تهویه مطبوع صنعتی و ساختمانی را در ظرفیت های گسترده تولید و به پروژه های معظم عرضه می نماید . امیکون امادگی دارد برای مصارف خاص نیز به صورت سفارشی سیستم های تهویه مطبوع صنعتی را طراحی و عرضه می نماید .

 

از آنجا که ملاحظات زیست محیطی اهمیت خاصی در طراحی و ساخت تجهیزات این کمپانی دارد ، امیکون در طراحی و ساخت سیستم های خود همواره افزایش بازدهی ، مصرف انرژی کمتر ، استفاده از مبردهای سازگار با محیط زیست و کاهش نویز تجهیزات را بعنوان رکن اصلی طراحی و تولید محصولات خود مد نظر قرار می دهد . کمپانی امیکون دارای لابراتوارهای مجهز برای تست محصولات تولیدی می باشد . در این لابراتوارها نحوه کارکرد دستگاهها تا ظرفیت 1500 کیلووات آزمایش شده و کلیه مشخصات فنی مربوطه کنترل و ارزیابی می گردد . بدین ترتیب کلیه محصولات امیکون قبل از ارسال برای مشتری در لابراتوارهای مجهز تست شده و صحت عملکرد دستگاهها در شرایط طرح (سفارش پروژه) کنترل گردیده و به تایید می رسد .

 

بخش فنی امیکون بر اساس پروتکل آن کمپانی بطور شبانه روزی آماده ارایه مشاوره تکنیکی ، خدمات فنی و تهیه و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان می باشد . عامل مجاز برای مشاوره فنی و خدمات پس از فروش امیکون در ایران بخش فنی تهویه آرمانشهر می باشد .

 

محصولات امیکون

  • چیلرهای سانتریفیوژ آب خنک و هوا خنک
  • چیلرهای اسکرو آب خنک و هوا خنک
  • چیلرهای اسکرال آب خنک و هوا خنک
  • چیلرهای دوتکه هوا خنک
  • چیلرهای صنعتی و زیر صفر
  • مینی چیلرهای هوا خنک
  • پکیج روفتاپ هوا خنک
  • پکیج های مخابراتی و دیتا سنتر

 5899 8887 - 021 ( با ظرفیت سه خط )

 واتساپ : 09347691501

 نمابر : 88679328 021

دفتر تهران: خیابان جـردن (نلسـون ماندلا)، نبش والی نژاد، پلاک 1 برج افـرا، طبقه دهم، واحد 1061

 دفترکیش: مجتمع فنی بازار هرمز، طبقه همکف، لاینb ، شماره n10